Ville visa att jag lever

2009-07-31 @ 15:33:44
Då är man i liv igen. Vaknade för några minuter sedan. Skönt med lite extra sömn, men känner mig precis som innan. Hängig och frusen (även fast det är 23 grader varmt härinne.) Something's gotta be wrong! Måste försöka få i mig nånting. Har ingen aptit men jag tror jag behöver nånting i mig så jag kanske kan bli lite piggare. Men orka laga mat. Vad tar inte så lång tid att laga??? Hmmm.....Vet inte!

Vad trist det blir när det är så här. Jag som också skulle hjälpa pappa och måla ett plakat idag. Men orka....Jag får bara pina mig genom det helt enkelt. Kändes som om jag faktiskt lovade honom det igår.

Ganska fint väder är det ute också och jag är INOMHUS. *suck*.
Har ni varmt o soligt? Isf, njut av solen och värmen i mitt ställe. Don't let me down!

Åhh, nudlar går fort o göre. Det får bli det......
Puss <3

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback