Vi är på lite bushumör!

2009-07-11 @ 20:08:41
Jag och min kusin var på lite bushumör idag, Fnitter fnitter! Han insisterade om att ta några kort, eftersom han ville se några bilder på honom själv. Jag hade inga på datorn nu, men han vill desperat se, så vi tog några istället  nya istället. Han är bara för gullig, även fast han kan gå mig på nerverna ibland. Men det är väl det 7-åringar är till för???


Min kusin var duktig på att förstå instruktioner på hur man ska ta kort. Smart unge! =)


Jag frågade: Vart vill du ta kort nu? Han svarade: Hmm, när du läser en bok i sängen.... Jag: ??? Okej....? fine.



han läser bok....Hmm, lite svår för han kanske. Borde nog börja med någon lättare!



Bus <3


Han ville puss mig på kinden, men han var så förbaskat snabb. Bilden hann inte med


Den omtalade pussen, min sockersöta kusin


Vi två <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Super söta bilder!!!

2009-07-11 @ 20:27:10
URL: http://jojosplace.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback