Uppfriskande regn

2009-07-06 @ 11:28:34
Det har regnat non stop nu hela morgonen. Visst är det väldigt uppfriskande och kan behövas nu när det har varit torrt och varmt i 2 veckor, men det är ganska trist. Det finns inte så mycket att göra när det regnar. Men man har möjlighet att plocka runt i huset, städa och rensa massa skit som man har på till exempel rummet osv. Det är inte något man vill göra när det är soligt och varmt ute, då håller man sig hellre utomhus.

Jag tänkte då rensa lite på datorn bland bilder och musik, sedan också lite i rummet också. Men man vet aldrig vart man ska börja. Speciellt inte jag, jag har alldeles för mycket grejer. Mycket gammalt, som jag inte vill kasta, men som inte heller är nödvändigt att behålla. Vilket dilemma!?

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback