Spontan resa till Gävle på lördag!!!!

2009-07-16 @ 21:41:39
Oj, vilken dålig uppdatering det blev idag helt plötsligt. Men jag har inte vart hemma, så jag har inte haft tillgång till dator. Igår stack ju jag och syrran ut på krogen, vilket var SKITKUL! Mycket folk, vilket gjorde det mycket bättre. Vi försökte få in mig på Munken, men misslyckades. Syrran gick med mig ner till Hamnplan, och lämnade mig där med några av mina klasskompisar. Sen hände det lite annat grejs också, men mer ska vi inte gå in på, tyvärr!
Sov hos syrran, men runt 1 inatt åt vi lite mat på Max innan vi gick hem till henne.

Och idag har man vart trött, vaknade i omgångar inatt. Men iaf så hängde jag med till Gustavsvik med några kompisar. Hade ingen bikini, så jag fick ha min klänning på mig. Smörde heller inte in mig med sunlotion så jag har bränt mig lite på axlarna och på kinderna, kul...NOT!

Kom hem kanske runt 17 eller nått, men gick direkt och satte mig framför tv:n, för helt slut var jag och det är jag ännu.

Sen så säger pappa så här till mig: ska du och Carola åka till Gävle imorgon klockan 4 imorgonbitti? Jag stod som ett frågetecken, fattade ingenting. Inget var bestämt, det blev bara av ren impuls att jag och syrran kommer att åka till Gävle på lördag! Helt spontant! Det ska bli lite kul, och kanske det blir utgång på lördag kväll i Gävle City...Vi får se! =)


igår kväll!
(det gick bra att gå i skorna från Hamnplan nere vid hamnen, i uppförsbackar, till Max på Öster, haha, så nu har klackarna blivit himla slitna..avskavat! =/ )

Kommentarer
Postat av: Ante

snygging där ;D

2009-07-16 @ 21:55:51
URL: http://underbaraante.blogg.se/
Postat av: Maado

HAha, attans då :P

Jag får parta för oss båda ;) Orka gå med klackar i visby säger jag bara.

Finns inget roligare än se brudar som aldrig varit på gotland innan kallis vecka 29 stapla omkring i sina stiletter i brist på riktiga skor, haha :D

2009-07-16 @ 22:12:54
URL: http://maaado.blogg.se/
Postat av: Ante

sv: ja absolut :D

2009-07-16 @ 22:39:00
URL: http://underbaraante.blogg.se/
Postat av: johan

sv; jasså, vad ska ni göra i gävle? :P

2009-07-16 @ 23:05:12
URL: http://johanbliixt.blogg.se/
Postat av: Carola

Alltså, när tog du det där kortet?? Det är ju hemma hos mig och jag såg ingen kamera framme!? (o=

2009-07-17 @ 17:49:28

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback