Lipstick Jungle och Prison Break

2009-07-13 @ 21:02:51
Om bara några minuter börjar Lipstick Jungle, vilket jag tänker se denna måndag kväll. (Han som spelar Kirby är inte heller helt fel att se på.....eller vad säger ni?)
Som fortsättning efter det kommer Prison Break, som ni säkert förstått att jag också tänker se. Förra veckan missade jag det! Men inte så ofta det händer saker, eller gör det? Tiden kanske inte går speciellt fort framåt, men det är definitivt lite action i det hela.

 




Börjar nu, måste kila! Puss

Kommentarer
Postat av: Jaquelen

Vad längesen jag såg Prison break, tappade efter andra säsongen :P Men han som spelar Michael är snygg tycker jag :)

2009-07-14 @ 19:29:47
URL: http://jaquelen.wordpress.com
Postat av: Erika

Han som spelar kirby är det inte ngt minsta fel, så otroligt snygg är han ^^ Verkligen ögongodis det där :D

2009-07-14 @ 23:36:23
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback