Three..is the magic number! "tune"

2009-01-27 @ 21:02:21
Jag sov 9 timmar inatt. Hur skönt var inte det....JÄTTE! Men jag var ändå trött i morse, och jag vet inte hur det kunde komma sig. Men jag är inte trött nu, så det var väl bara en liten fas i morse. Men jag kommer ändå lägga mig tiditg ikväll. Ska faktiskt gå o sussa vid 9. SWEET

Var i skolan idag. Hade på förmiddagen både matte och filosofi, sedan på eftermiddan blev det idrott, styrketräning. Woohoo! Den klenaste människan i Världen, har styrketräning, Vilket skämt! Men faktsikt så kan jag nog inte säga att jag är klen, jag klarade faktiskt av det ganska bra idag. Jag trodde jag inte hade någon styrka i armarna, men lite hade jag nog. Det var en stång som hände kanske 2 meter up...?? Aa, och man skulle dra sig upp och hålla sig uppe ett tag...och jag hade faktiskt lite muskler och kunde hålla mig däruppe i kanske 5-6 sekunder....okej, det kanske låter lite kort, men för mig var det ganska länge....Så jag är verkligen nöjd, det funkade två gånger, upp och ner...men sen tog det stopp..Haha.Sedan var det en då jag höll, jag tror det var 4 eller 5 kilo med vikter i varje hand, sedan skulle man lufta upp dem sidled och hålla dem där....jag klarade ganska länge, jag kände verkligen att det skakade i armarna...Haha, fy fan vad kul det var! (Det var någon som typ började sjunga på 3-låten, "Three, is the magic number...." Det fick mig direkt att tänka på när jag ringde upp pappa, som har det abonnemanget....man får höra en liten bit av låten när man ringer upp honom, jag började asgarva när jag gjorde det...jag blev så paff!)

Ehm, efter gympan tog jag bussen hem halv tre. Kom hem strax efter tre, åt lite mat. Busade lite med dagbarnen. Pluggade matte, gjorde ganska mycket i boken faktiskt, helnöjd är jag. Sedan försökte jag mig på filosofi-uppgiften som jag inte alls förstår mig på. BEHÖVER HJÄLP!

Syrran ringde också förut och undrade lite saker. Hon frågade om jag tagit körkortet, jag skämtade lite med henne och sa: Japp, det är klart jag har!....Hon börja typ skrika: VA!!? NÄÄ, är det sant!? Lät typ helt hysterisk....men jag sa att jag bara skämta... Hon försökte lura mig till att säga när jag har upp körningen, men det gick inte vägen...haha, vilken filur!

Naj, nu ska jag bädda ner mig i sängen och sova 9 timmar igen! SWEET
Natti natti, my dearest readers!


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback