TAttOo

2009-01-11 @ 21:22:48
Såg på Miami Ink förut. Det är så förskräckligt bra! Alltså det är inte bara "tatueringar" de gör. Det är konst. Ett minne för livet. Man kan inte förstå att bara något så lite kan göra så mycket för en själv. Jag har tänkt att jag någon gång i framtiden eller nja snart förhoppningsvis, att jag skall tatuera mig. Jag sa det till mamma igår, att nu när jag är 18 så behöver jag inte ha någon förälder för att göra det jag vill egentligen. Hon tog mig nästan på allvar att jag tänkte tatuera mig på en gång. Men jag försökte få henne att förstå att jag NÅN GÅNG skulle göra det, inte typ att jag skulle göra det IDAG!

Gonatt
Tjingeling

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback