Jag reser till stjärnorna

2009-01-18 @ 21:14:26

Schhiiishe....jag borde nog ha läst på teorin mer. Visst kan jag säkert mycket, men det borde nog friskas upp betydligt mer. Och jag sa att idag skulle jag verkligen börja plugga, men har jag gjort det.....NEJ? Vad är det med mig, varför orkar jag inte? Jag är så förbaskat less på allt, jag vill bara stanna hemma i min ensamhet, och inte göra ett skit....Just nu vill jag inte tänka på skolan i första hand, jag vill bara tänka på körkortet nu...för om jag inte gör det kommer jag inte få det så tidigt som jag vill ha det....speciellt nu när jag ska boka tid för uppskrivning och uppkörning på tisdag......om nu körläraren tycker att jag är redo....olika lärare tycker väl olika...?..... vad fasen vet jag! Jag känner mig ganska redo, men lite uppfriskning på teorin som sagt skulle inte sitta fel.....

Nu ska jag gå och lägga mig, men först blir det nog lite läsning. Jag får se om jag kan hålla ögonen öppna en liten stund till.....
byebye =)


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback