Ett löfte är till för att hållas

2009-01-28 @ 20:48:21
Jag höll löftet! Bara så ni vet! Jag läste sidorna till svenskan och gjorde några få anteckningar, försökte svara på filosofi-frågorna som skall diskuteras imorn, sedan har jag läst i trafikkunskapboken, men det behövs definitivt läsas mer. Det känns som om man kan ganska mycket, men det kanske inte är just det som senare kommer att vara på provet. Imorn skulle jag kört med Carola, hon slöt inte förrän 5, så då skulle jag sitta vid hennes jobb och plugga så länge, men nu blev det inte så...vi kommer att köra i helgen. Mycket stadstrafik ska det bli! Allt möjligt får vi hitta på! Måste ju lära mig ordentligt! Men eftersom vi inte skulle köra imorn, så sticker jag nog ner till körskolan och gör några datorprov och hoppas på att de visar sig vara bra resultat.

På lördag ska jag nog också köra med pappsen, klockan 8 på morgonen in till Bowlinghallen.. woohoo! Men jag får ta vad jag får, så lätt är det.

Börjar sent imorgon, halv 10, med svenska som första lektion. Sovmorgon är skönt och jag ska faktiskt vara duktig och gå och lägga mig nu, har verkligen försökt vart duktig den här veckan. Jag behöver sömn. Det har väl blivit mellan 9, halv 10, 10 som man har lagt sig och det är bra. Så nu ska man ner och borsta tänderna. NOGA!

Gonatt, sov gott, dröm sött, puss puss

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback