Sova länge - vad är det?

2009-08-03 @ 11:48:41
Inatt blev inte så sent som de två tidigare nätterna (gick o la mig klockan 6). Istället nannade jag kudden runt två (eller var det halv 3?) och det var hur skönt som helst. (att jag lade mig tidigare berodde på att någon skulle jobba idag så vi kunde inte prata lika länge *suck*). Vaknade nu, men jag kan inte säga att det var självmant. MAMMA KOM UPP OCH VÄCKTE MIG!
Hon ansåg att jag inte skulle sova mer, sova bort hela dagen. Nån timme till hade inte skadat. Hon frågade när jag gick och la mig, jag svarade bestämt: "2!" Det räckte. Till svar fick jag: Hmm, jag tycker du borde gå och lägga dig i klokare tider. Meh, jag kan inte hjälpa att det blir så sent. Det är roligare att sitta uppe på nätterna. *That's when the magic happens* HAHA
Men i alla fall har jag sovit ut ganska mycket. Men inte helt pigg.
Visst blir man ändå lite tröttare ju längre in på dagen man sover? Hmm.....?

Idag ska jag måla de där plakaten till pappa (bestämda order från mamma o pappa. Buhu! JAG SKA LIKSOM. CHILL OUT, WILL YA??)

Usch så hungrig jag blev, mamma håller på med maten så nån frukost är ingen idé. Sedan ska jag försöka vara ute i solen, för det är verkligen ett strålande väder ute. Underbart, lite dumt av mig att sova bort hela förmiddagen. Oops!

Vad ska ni underbara människor göra den strålande måndag? Jobba, slappa.....etc????
puss<3

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; Så blir det jämt här med, skit tråkigt!

2009-08-03 @ 12:15:43
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är nu i semi i veckans blogg tävling!

Se till så att ALLA dina läsare röstar på dig så du blir en av dom lyckliga finalisterna! (:

2009-08-03 @ 12:19:11
URL: http://dayindayout.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback