Early bedtime

2009-08-19 @ 21:28:28
Skolstart imorgon för min del. Börjar kvart i 2 med samling i aulan. Men jag ska träffa Mikaela innan vid 9-tiden. Då ska vi hitta några skåp (måste vara ute i god tid för att få bra skåp), sedan har vi säkert mycket att berätta för varandra. Om sådant som hänt under sommaren. Vi har inte setts så många gånger som vi borde ha gjort tyvärr.

Eftersom jag ska in tidigt till stan så måste jag nog gå och lägga mig nu. Oj, det kommer kännas konstigt.
Ha en bra kväll!
 Natti

Kommentarer
Postat av: Nathalie saucedo du vet <3

FIN BLOGG :) ♥ Besök gärna min :) <3333

2009-08-20 @ 07:24:52
URL: http://peacelovehappiness.blogg.se/
Postat av: The Girl With Blue Eyes

haha idag hade vi vår första riktiga skoldag med lektioner o så XD



xoxo The Girl With Blue Eyes

2009-08-20 @ 16:13:10
URL: http://thegirlwithblueeyes.blogspot.com

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback