I'm now Miss Blue Finger

2008-10-07 @ 21:12:33

Fan vad det värker!!! Jag dör!! Det är lite löjligt och jag själv kan inte sluta skratta åt det, men det gör så jädrans ont! Det var på gympan, vi spelade handboll....Och för en gångs skull så tyckte jag det var kul!! Men så var det så att jag skulle ta emot en passning, en hög och hård passning... Passningen togs inte emot så bra! Bollen hamnade fel i mina händer, och mit lillfinger fick ta smällen... Det böjdes lite fel! Så nu har jag skitont i fingret!! Först så var det inte så farligt, gjorde bara lite ont, kunde böja det en aning.... Men vid sjutiden, så såg det lite värre ut....Det var helt blått och svullet...Och nu kan jag verkligen inte böja de, och det gör så jävla ont...... Det låter löjligt att det är lillfingret, (visst e det kul) men det gör så förskräckligt ont, A REAL PAIN IN THE ASS!!!! :P Det dunkar ashårt i handen, inte bara fingret!!! Usch! Vad ont det gör!!!
(Jag kan visa en bild, var tvungen att ta en för att visa hur det ser ut) :)


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback