I miss you guys!! <3

2008-10-25 @ 22:51:54
Känner mig överlycklig!!! Idag följde jag med pappa till jobbet, för jag skulle få köra hem idag! 4 mil. Det var jättekul. Självklart så hände det jag inte ville göra egentligen, omkörning! Två omkörningar. Den sista omkörningen bestod av en traktor med släp (släpet bestod av en stor grävmaskin), och efter traktorn körde en bil.... Men den var så jävla feg att köra om.....HAha, men det var jag också....Men jag gjorde det ändå! Det gick ganska bra, men jag är inte riktigt kompis med kopplingen än....plus växlingar i kurvor! Usch, I hate!!! But I want to learn, more than anything! Men det går framåt! Det är iaf bra.

Nu är jag lite ängslig, för att mina kusiner kommer snart! De sitter på båten just nu, som kommer in vid halv 12 snåret! Jag längtar efter dem nu! Jag har inte sett dem sen jag var hos dem i somras :/ Synd bara att man själv går i skolan, när de har höstlov!!! Mitt höstlov, som ni säkert har föstått är då slut. Man börjar skolan igen på måndag! Kul att man har prov då som man inte har pluggat till än. Men det ska nog gå bra. Denna gång ska jag vara positiv... fast det borde jag vara åt allt. jag gör ju mitt bästa. Ingen kan begära mer! :D

Anxious! :D
Peace ^^

Puss =)

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback