Ett bra slut på en intensiv vecka

2008-11-28 @ 16:38:12
Shit, vad fan har hänt? Kommer knappt ihåg denna vecka, det enda jag minns är PLUGG. Jag tror inte jag gjort något annat än det.. Eller jo, det har jag säkert, men det kommer jag i så fall inte ihåg. Jag är så stressad över allt just nu. Sjuk har jag också blivit, på grund av allt vi har just nu.. Magen krånglar igen, hinner knappt med att äta.....och vätskebrist har jag också.. INTE BRA! Haft ont i huvudet och yrsel varje dag nu, men jag är ändå i skolan...Klarar inte att missa en massa nu :/ Och nästa vecka väntar också en massa.... På måndag är det två prov, på tisdag ska jag gå på Säckträning på Visby Träningscenter med några stycken..Japp, på onsdag och torsdag ska jag köra...Och på fredag har vi svenskaprov som jag inte förstår mig på något om... HAHA, sant!

Idag har jag vart nervös för två saker, företagsekonomiprovet och Poetry Slam.. (igår blev jag framröstad till Final, som var idag...Läste dikten om min farfar <3, hände också något som jag inte trodde skulle hända...Jag börja typ gråta..Det blev verkligen känslosamt för mig när jag läste det högt..Fatta vad rädd jag blev när jag även kom till final, det betydde ju att jag skule vara tvungen att göra det en gång till.. Men det gick bra iaf, jag vann inte, men det var kul att man kom med! Jag tog ett stort steg framåt, när jag stod inför en massa folk, och grät till och med.. )Sen på slutet av dagen skulle jag och några till fixa med vårt grupparbete, men det blev mycket flumm och en massa oväsentliga saker... Men det var kul, det fick mig att skrattgråta IGEN... Men det är bara skönt! :)

Jaja, nu e det över....ikväll så ska jag och pappa hitta på något.. Antingen ska vi bowla eller äta pizza någonstans... Det är bara för att vi är själva hemma. Mamma och syrran åkte till Stockholm imorse (kommer hem inatt), så då tänkte vi hitta på ngt nu när de inte var med....Jättekul! Inte för att jag e så bra på att bowla men det är en kul grej :D
Så måste kila...fixa lite innan vi drar :D
BYEBYE ^^

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback