Fredag!!!

2008-03-07 @ 15:01:50

Hej
Nu står jag här och skriver mitt första inlägg till min blogg... Spännande!! Jag har ingen aning om vad jag ska skriva!! ;P Men jag kan ju börja med att säga att det äntligen är fredag eftermiddag, och jag har haft min sista lektion för idag.... Det betyder att skolan är slut.... I alla fall för denna vecka!! Ska tillbaka nästa vecka!!

Idag har inte hänt något spännande, förutom att jag skapat en blogg. Jag klev upp som vanligt i morse. Jag hade egentligen sovmorgon till halv 9, för att jag började 11 och skulle då vara tvungen att ta bussen halv 10. Men jag kunde inte ens sova till 7. Så jag gick upp, tog det lugnt. För att var ärlig, var det första dagen som jag kände att jag sölade mig lite grann. Ganska skönt! Sedan tog jag bussen halv 9 istället, för att jag inte orkade vänta en timma till. Jag tänkte att jag skulle vara lite duktig och åka till skolan lite tidigare för att läsa i min engelskabok, som ska vara utläst om nästan 2 veckor...och jag har inte kommit så långt...AJAJAJ!!! Jag måste försöka sätta lite fart för att jag ska hinna! Men det ska säkert gå bra!

Klockan 11 började spanskan...Jag ville verkligen inte gå, man hade verkligen lust att stanna hemma idag... Men jag är inte en som skolkar för att jag känner för det! Vi fick fortsätta jobba i boken, skulle arbeta färdigt med uppgifterna..... Fatta vad korsord kan var konstiga ibland! (Skulle lösa ett spanskt korsord) 
         Klockan 13 började NO:n, den var nästan som man också ville skippa! Vi började med något nytt som jag inte ens förstod nånting om......Sen ska vi typ redovisa om det om 1½ vecka....värsta konstiga ämnet!!! USCH!!!! ;P

Jaja, snart ska jag gå till bussen.....Åka hem!!!! Gud vad skönt!! Ledig i två dagar.....sedan plus att man är ledig på tisdag...SOFT!!! :P  Ingen riktig skoldag förrän på onsdag....För att på onsdag ska vi på studebesök på GT och lassarettet (har ingen aning om hur det stavas..kanske det ska vara lasarettet, med ett -s. ) Ja, så ska det nog vara......Nej, nu måste jag gå!!

Alla som läser detta för ha en bra dag. Och en fortsätt trevlig helg!!! Kram // Zenita :P


Kommentarer
Postat av: Li

lasarettet tror jag det ska va ;) kul att du har börjar blogga! vi ses kanske imorron :)

2008-03-07 @ 18:17:07
URL: http://liberglund.blogg.se

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback