tack så jättemkt!!!

2008-06-27 @ 16:19:34
Nu har jag bara lust att tacka Mikaela och Julia för en underbar kväll, igår!! Det var hur kul som helst, det behövde jag! Med god mat på Joda och skratt!! Och självklart lite spanande som alltid är lika kul!! Inte sant?? :D Synd att det skulle ta slut så fort!! Vi måste göra om det, det bestämmer jag nu!! Synd bara att jag skulle bli så besviken på en speciell person... Han var inte den jag trodde han var! :/ Är du fortfarande på, revenge? hihihi Jaja, jah kmr nog deppa lite till, men kanske inte pga honom.. En liten familjeorsak bara Please don´t start to cry!! :/ Pussar och kramar ^^

Kommentarer
Postat av: Erica

Är du intresserad av en ny bloggdesign? Jag har en tävling som går ut natten mellan söndag och måndag. Klicka på den här länken för att komma till tävlingen:

http://sondagsbarn84.blogg.se/utlottning/



MVH

2008-06-27 @ 16:23:34
URL: http://sondagsbarn84.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja det får vi absolut göra om! jag blev lite kär i kycklingspettet men vi skulle ju ha gått till O´learys då hade det blitt spana av :D

2008-06-27 @ 20:27:43

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback