17/6-08

2008-06-17 @ 20:36:26
Ojoj, vilken dag! Var uppe till 1 i natt för att vänta in mina kusiner som kom!! Mina efterlängtade älskade kusiner <3
jag vaknade halv 10 ungefär, mötte några frukostätande nere vid bordet. Vi alla åkte in till mormor och morfar som inte hade en aning att dom var här, de blev lite chockade...
Därefter skulle vi åka till banken en snabbis, som leddes till McDonald's... Fick se en liten nyfödd bebis, som är mitt kusinbarn, som ska heta Svea..Jättegullig.!!!
Sedan köpte vi lite fikabröd som följde med oss till Vibble, där de blev uppätna av några hungriga männskor....Inklusive MIG!!!! Gott!!!
Vi åkte väl därifrån sent på eftermiddan... Kom hem, starta datan som blev CP.....förstod inte vad som var fel, drog ur kontakten....Då funkade de, men sen så kom farsan hem, då funkade inte hans data...Då var jag tvungen att dra ut kontakter och skit för att få det att funka....Men typ efter en halv timme fungerade det igen... Vilket bök det var...Jädra internet säger jag bara!!!!!!!!
nej, nu vet jag inte vad jag ska göra..... lyssna mer på musik och läsa lite tror jag!!
Så.........BYE BYE!!
Puss // Zenita ^^

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback