It´s a sad sad day

2008-07-15 @ 22:32:43
Idag är en oförglömlig dag..... En nyhet som ingen vill veta, fick jag veta..... Det är helt ofattbart, jag kan ännu inte fatta det.... Jag tänker ännu att jag kommer att träffa honom igen, men jag vet att det inte kommer hända....Och det är det som gör mig ledsen..... För kanske bara en vecka var allt ganska bra, men inte perfekt, man ser verkligen nu vad mycket kan hända på så kort tid.
I believe, I believe that there is a better place for you. And I hope, and know that you will enjoy it and keep an eye on us, just to see that we´re alright.
I will allways love you! BYE

Kommentarer
Postat av: Julia

farfar?

2008-07-18 @ 23:28:27

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback