Tell me why, I can't seem to know the truth

2008-12-29 @ 13:07:27
Sitter och funderar på vad som kommer att hända idag. Det blev tyvärr inte stan med Anna idag...så får hitta på ngt annat... Satt framför tv:n o såg film förut. Men nu vet jag inte vad jag ska hitta på, tråkigt just nu att bo här...finns inget att göra.....

Kanske borde rensa ur min garderob lite, får inte plats  med mer och usch allting ligger inte i ordning. Och det är vikigt för mig att det gör....Det är så mycket gammalt skit som måste bort. Mm, jag tror faktiskt jag ska göra det, för att sysselsätta mig lite. Men först tror jag att jag ska hoppa i duschen....

I miss you! <3
kramar o pussar // Zenita

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback