En halv familjeträff

2008-12-26 @ 00:59:34
Vakna klockan 10. Det roliga då var att jag hade sovit med strumperna på, hade satt på mig dem igår kväll, men när jag vakna i morse var jag barfota. Kollade mig omkring, då såg jag att en strumpa låg på golvet och den andra.......bredvid min kudde....hur i herrans namn hade den hamnat där liksom? haha, det var lite kul.. Moster fick sig ett gott skratt i alla fall... Åt lite frukost, fick se ut, då ligger det snö på marken...Inte speciellt mycket men det syntes.....satte mig sedan framför tv:n och började sticka på min så kallade mössa, som ska matcha min sjal som jag har stickat. hehe! fint!
Därefter åt vi rester från igår, alltid gott att värma upp mat... NOT.... ehm, senare åkte vi till mormor och morfar för att fika och träffa några av kusinerna som bor på fastlandet. Och då kom kamerorna fram som vanligt, blixtar stup i ett. Jag tror faktiskt att det fortfarande blinkar i mina ögon, haha.
När man kom hem, satte jag mig med pappas dator i knät i sängen, gud vad skönt det är. Nu stör jag heller ingen annan när jag sitter här, kanske brorsan som sover i rummet bredvid....kanske hör när jag trycker på tangenterna..Oops! Jaja, det får han tåla, har ingen lust att sova ännu.... Känner mig ganska pigg, annars hade jag definitivt inte skrivit här om jag var trött, det ska man ha tålamod till i så fall. Så har man haft ganska kul ikväll, pratat med massa roligt folk, plus att jag sett på Jeff Dunham: Spark of insanity, skitkul! Jag har typ skrattat här oerhört mycket för det...Se på det, för ni kommer också tycka det är kul...om ni fattar det vill säga! :P


Här e min färdigstickade sjal...Fan vilket liv det blev när jag missade en maska! haha, fick skrika på mormor för att hon skulle hjälpa mig... Min dumma syster carola filmade mig med sin kamera utan min vetskap, med ljud....ni ska höra hur det låter..Haha

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback