Muffindag!!

2008-04-03 @ 19:35:49

Kom hem vid 4 tiden.....Tog in posten, såg att jag fått Okej-tidningen....Så jag läste igenom den.....Bestämde mig sedan för att baka några muffins.....Har varit så sugen på det i några dagar, så jag tog initiativet att göra ett par stycken nu..... Men de blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, de blev lite för torra....Det var mammas fel....Hon sa att jag skulle ha dem en liten stund till i ugnen, för senast blev de för kladdiga. Mm, men när jag tog ut dem och lät dem svalna, så såg jag direkt att de såg mer än färdiga ut......Så jag skällde ut mamma lite!!! ;P Men som tur var gick de att äta..... Mm, till och med pappa ville ta med sig några till jobbet imorn och det gav jag honom tillåtelse till. Det kan han och hans bror mumsa på imorgon till eftermiddagsfikat!! :P

Ska snart försöka plugga samhällskunskap, men det har jag väl sagt hur många gånger som helst och hur har det gått? Inte så värst bra!!! Jag ignorerat det alldeles för länge nu, så jag måste sätta lite fart nu!!! Rör på påkarna!!! :P

Ha en trevlig torsdagkväll allihopa!!! Imorn, sista dagen i skolan, sedan helg!!!! = Plugg!!! :( USCH!!!
Kram & Puss // Zenna Benna


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback