I got the energy

2011-07-19 @ 21:58:27
Eller kanske inte..? Nu har jag jobbat sju dagar i streck och jag är helt slutkörd! Hjärnan och kroppen kör inte samma race. Benen hänger inte riktigt med just nu. Släper fötterna i golvet så jag nästan snubblar på trösklar och sånt. Tecken på att jag behöver vila upp mig.
Det var inte meningen att jag skulle jobba så mycket, men fick hoppa in för en annan. Skulle ha varit ledig i torsdag, igår och idag. Men fick hoppa in alla desssa dagar. Fast..istället blir jag ledig på fredag och nästa tisdag , så på så vis har det löst sig. Efter imorgon (min 8:e arbetsdag i streck) så kommer jag då få vara ledig i fyra hela dagar.Ska bli skönt att få samla ihop lite energi igen! Känner att jag gått på backup! Öppnade även för första gången nu i helgen. Steg upp kl 5 (både lördag och söndag) och började jobba 6. Det gick bättre andra öppningen, på söndagen, då jag fick lära mig av vad jag kunde göra bättre från lördagen. Tydligen gjorde jag ett bra jobb, för att ha gjort det själv utan att någon visat hur det går till. Det är jag glad för! Imorgon börjar jag inte förrän halv 4 så det ska bli skönt att få lite sovmorgon! På kvällarna slocknar jag framför tv:n runt 8-9 för att jag är helt slut. Speciellt i lördags så ville ögonen knappt hålla sig öppna vid middagen. Men ändå vill jag stå upp tidigt imorn så jag kan ut o springa (vilket jag behöver få motivation till nu). Antingen har det varit jobb eller värmen som varit min ursäkt att inte springa. Jag vill inte det! Jag har det bara svårt att få motivation till det.
Imorgon ska jag och Are boka biljetter till hans "förhoppningsvis"-resa hit till mig i augusti innan han åker till Trondheim. Vi räknar med det! Jag kommer i nuläget jobba tre av dem dagar då vi tänkt att han ska komma hit, men jag försöker byta bort 2 av dem iaf och det får jag reda på imorgon hoppas jag. Jag hoppas allt kommer lösa sig, för nu saknar jag honom väldigt mycket och vill att han ska komma hit. Inte kunnat se varandra speciellt mycket när det blivit mycket jobb för min del, och har inte kunnat hålla mig vaken om kvällarna. Även nu börjar det bli segt att hålla sig vaken. Men håller tummarna för att jag ska hinna publicera innan jag somnar. Ska gå och lägga mig efter detta eller somna till någon film eller något för det är alltid mysigt. Om det går i den här värmen förstås....?
Gonatt

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback