SUBWAY

2011-01-17 @ 20:53:08
Egentligen var det min lediga dag idag från föreläsningar, men var ändå tvungen att hjälpa till med introduktionen för de nya eleverna som började nu till våren. Eftersom jag är representant från IDA (den institution jag går på) i IntroK (en grupp som planerar introduktionerna på hösten och våren) så ska jag då vara med och hjälpa till såklart under dessa dagar. Det är inte lika många elever nu som det brukar börja till hösten. Det var ingen som började på vår institution nu till våren. Det var bara vårdare och pedagoger.

Jag fick hjälpa till att dela ut lunchkuponger och introduktionshandböcker till de nya studenterna, samt ta emot lunchkupongerna när det väl blev lunch. Lunch hade vi beställt från SUBWAY, 500 mackor! MEN, jag tror ca en tredjedel gick åt bara (det var mindre antal studenter än vad vi hade räknat med) så jag åt två till lunch och tog med mig fyra stycken hem och några till mina vänner till grannar :) Så nu har jag lunch och middag för imorgon och kanske onsdag :) Soft!
Sedan var man och tränade idag för första gången i år och för första gången på en månad: Herrejisses vad det kändes bra alltså! Träningen ska jag ta tag i och skolan också! Det är vad jag har för planer framför mig!
Nu tar jag det lugnt framför tv, och imorgon börjar en ny kurs som även börjar 10 vilket betyder liiiite sovmorgon ändå! Vilket är riktigt skönt! Precis lagom :)

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback