Vill inte vara hemma

2011-02-18 @ 21:20:06
Då var jag hemma i Borås igen och längtar genast tillbaka till min käraste. Vi hade några helt underbara dagar tillsammans och jag ville verkligen inte åka hem. Jag blir alltid lika känslig varje gång vi ska skiljas åt. Det är inte roligt! Det blir så långt uppehåll innan vi får träffas igen eftersom det blir väldigt dyrt att resa och det tar en halv dag att resa också. Så man förlorar tid och pengar på resan. Så det går liksom inte att resa över en helg. Det skulle aldrig fungera. Även om jag skulle önska det! Jag saknar honom så mycket att det gör ont i hjärtat.
Bilder från resan kommer så småningom :)
Resan hem gick hyfsad fort, även fast jag satt på ett tåg i 7 timmar och sedan buss i sammanlagt 5 timmar. Först var tåget försenat 15 min när det kom till Oslo så jag fick springa till bussen. Sedan var även bussen försenad i Göteborg, höll på att missa bussen till Borås. Jag hade 10 min i bytet och det är liiiite. Bussen från Oslo kom till Gbg då min buss till Borås skulle gå, men chafförerna hade pratat ihop sig så den bussen väntade. Det var snällt!
Också när jag gick förbi entrén till terminalen så möter jag en kille som springer förbi mig i full fart, jag trodde att han kanske höll på att missa ett tåg eller en buss, men så några sekunder senare så kommer en polis utspringande från entrén, ser sig omkring och ropar: POLIS, STANNA! Och börjar jaga killen som sprang förbi mig! VILKET DRAMA ALLTSÅ! :P
Idag har man varit i skolan, satt från 9 till halv 3. Då orkade jag inte mer. Så stack hem, men först blev det ett stopp på Donken med Fang. Efter blev det gymmet och körde riktigt hårt. Jag tycker jag har blivit ganska stark i armarna faktiskt ;)
Nu blir det mys i sängen med Riesen och bubbelvatten med smak av smultron, det är fan asgott! Kär!

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback