Tacos Tacos

2010-10-24 @ 21:20:48
Söndagkvällen blev som halva lördagen jag egentligen planerat. Igår skulle jag egentligen haft tacos till middag och godis till efterrätt. Godiset fick jag, men ingen tacos. Det var för att jag glömde ta upp köttfärsen tidigare under dagen, så det fick bli idag istället. Det var smaskens och nu har jag rester till lunch imorgon. Great!
Jag lyckades uppnå ett av mina mål idag: Plugga marknadsföring
Och jag ska säga er: DET VAR INTE DET LÄTTASTE
Regnet forsade ner när jag faktiskt tänkte bege mig ut och springa och det hade jag ingen lust med. Men jag undrar.....hur kan det vara så att jag blir mest motiverad på att ut och springa när jag mår kasst, fysiskt? Antingen har jag haft ont i halsen eller som nu som jag då har åkt på en rejäl förkylning. Det är alltid då som jag vill ut, men borde inte för att göra det värre..Ironiskt??





Jag har suttit panikslagen och gråtit för att jag inte kan besvara frågorna på tentorna. (Vi har fått tre olika tentor att lära oss och en av tentorna kommer vi att få på den riktiga tentadagen.) Men alltså det är verkligen sjukt svårt. Jag trodde jag skulle känna mig duktig när jag satte mig ner vi bordet och började plugga, men så fort jag läste första frågan var jag beredd redan då på att ge upp. Men jag satte där och pinade mig igenom alla papper och sidor i boken (som btw är på engelska), usch vad jag inte förstår. Detta kommer skita sig totalt. Jag känner det på mig!

Kommentarer
Postat av: Sabine

nää vi har ju inte haft honom i ett halvår.. men nästan :) 4 månader ungefär ^^men visst går tiden fort! helt sjukt..

2010-10-24 @ 23:20:25
URL: http://enibas.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback