Sista dagen

2010-10-31 @ 10:54:42
Imorgon är det tenta i makro så idag är sista dagen för plugg. Och fortfarande ser det inte ljust ut för mig. Jag känner inte att jag vet vad det är jag borde lära mig och prioritera det istället, för det är så himla mycket. Tänk er en bok på över 500 sidor som man ska lära sig (vissa kapitel borträknade) men ändå....Det är för mycket, och allt hänger ihop och det är det som gör en så förvirrad.
Jag har nog aldrig varit så här rädd inför ett prov nån gång. Jag vill verkligen klara det här för det här är nått som jag har valt och något jag vill kunna. Men det är svårt att lära sig allting på en gång. Man hände med små babysteps?? Detta rusar för fort fram. Jag vill bara att detta ska vara över. Men jag vill ändå inte komma till provet och sitta där i 4 timmar och inte få ner något på pappret. Det är jag rädd för!

Kommentarer
Postat av: Sabine

lycka till!!

2010-11-01 @ 17:35:20
URL: http://enibas.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback