Saturday night

2010-10-24 @ 01:37:40
En seg lördag i mina ögon. Steg upp ur sängen halv 3 tror jag, fast vaknade kanske kring 12, då satte jag mig med ett glas havregryn och mjölk i sängen och såg film. Jag har haft sådan ångest idag att inälvorna nog vridit omkring sig i magen. Jag borde ha pluggat idag, även igår. Men nej, min feta lathet satt i istället. Dumma mig! Jag ångrar nu, för varje dag jag väntar så närmar sig tentorna. Det är absolut inte så här jag vill känna inför de första tentorna.
Men i alla fall, så har jag inte gjort något annat än att sitta och sett film på datorn. Lyckades dra mig ur sängen till duschen och sedan vidare till ICA Maxi for some big shopping. Det var inte kul att bege sig ut i regnet på cykel kan jag tala om, men vad ska jag annars göra (jag har ingen balans med paraply i handen medan jag cyklar). Och jag kunde inte gå för jag hade inte orkat bära min enorma handel med mig hem. Tack för cykelkorg!!!


Jag har varit så oerhört sugen på godis nu i flera dagar och blev överlycklig när jag köpte med mig hem lite idag. Så mys i sängen med film och godis blev det ikväll. Dessutom frågade en vän om jag ville komma bort och se film med henne och en till (bara 3 dörrar bort här på min våning, btw). Så då blev det Donnie Darko, lite creepy film!
Hmm, ja, vad ska man säga mer än att så här ser man ut efter man cyklat i regn
Och självklart lite nam nam för kvällen


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback