Makaroner och köttbullar...

2010-10-26 @ 21:52:31
.....är en av de mest förekommande måltiderna i mitt liv. Men vad gör man då när man är student och inte har alla möjligheter för matlagning då man bara har två kokplattor, en mikro och en kyl med ett litet, jag upprepar ett LITET frysfack.
Min middag blev som igår min lunch och min lunch var min frukost. Men jag var grymt motiverad imorse att sticka ut på en lite joggingrunda. Hittade även några isfläckar här och där, men men :)
Resten av dagen (från 1 till...ja....nu kan man väl säga) har jag suttit med marknadsföringen. Nu ska jag lägga ner det ämnet för idag och får se om jag orkar med någon makro lite senare. Men först tänker jag belöna mig själv med lite One Tree Hill.
My dinner. Look at the smoke rising towards the sky!

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback