Jag vill inte plugga idag.....

2010-10-24 @ 12:31:46
....men jag måste. Jag ligger alltför mycket efter och jag måste verkligen ta tag i det nu. Jag steg ur sängen för bara en liten stund sen (vilket inte var en bra början på min pluggdag...) och jag sitter och äter min havregrynsgröt.
Jag vet inte vad det är med mig, men jag är helt ofokuserad på skolan för tillfället men jag tror det beror på att jag hamnade efter i börjat, vilket för övrigt är mitt eget fel.
Mina mål för idag är att:
  • Plugga marknadsföring
  • ...och ut och springa om vädret håller i sig
Nån annan som har något annat roligt för sig idag?

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: ja men eller hur! sjukt goda är dom :)

2010-10-24 @ 21:47:46
URL: http://lisabjernhagen.com

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback