Helgalen är bara förnamnet

2010-10-03 @ 23:17:48
Helgen går inte att beskriva, och det menar jag bokstavligen, för jag kommer inte ihåg ett dugg av den.... Nej då, jag skämtar. Men jisses vilken helg med mycket festande, BARA festande. Helt sjukt vad galet det har varit, speciellt igår. Det går inte att förklara med ord hur roligt det har varit.
Igår under hela dagen var man inte taggad på gårkvällens rabalder, för att man var helt slut efter fredagens festande. Men mot kvällen och sittningen då man fått i sig lite donk (jäääst vin). Usch alltså, det är inte gått för 5 öre med man går igång på det efter 2 små muggar. Men då ska man halsa, då går det extremt fort. Det som krävdes för mig att jag skulle få minnesluckor var 3 muggar och 2 burkar cider. När man ser bilder idag, så kommer man inte ihåg var, när och hur de togs...eller att det ens har hänt, för det minns man inte. SÅ förbaskat härlig kväll, alltså, bästa ever!!!!
Jag har dock inga bra bilder som beskriver kvällen. Men tro på det jag säger att det finns mycket värre.

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback