Allmänt glad idag

2010-10-13 @ 18:33:20
Oj vad sent det blev igår, eller kanske man ska säga tidigt eftersom man somnade klockan 4? Ja, men vad gör man inte när man vill ligga uppe och prata med underbaraste istället för att sova, mysigt! Kanske därför jag känner mig så glad idag!!
Så det blev att man sov till 12 idag dessutom, vilket jag trodde jag inte skulle göra. Jag vaknade först halv 10, men då var jag inte alls på humör att gå upp så jag lyckades somna om. Nästa gång jag ser på klockan är den 12, jag bokstavligen hoppar upp ur sängen och tänkte vad fan, här kan jag inte ligga. Jag är HELT ledig idag, så jag hade inte bråttom nånstans...Men jag åt frukost och stack ner en liten stund på stan, det är jag värd. Speciellt eftersom jag suttit dag och natt med makron, en dag ledigt vill jag ha. Men kommer få typ 4 till så jag borde egentligen ha pluggat idag.
Men jag kom hem vid tre från stan, och då var det en timme kvar tills min tvättid började. Så istället för att plugga idag har jag städat hela lägenheten (inte för att den är så stor), så det gick ganska fort. Jag har tvätt i maskinerna i källaren så ska snart gå ner och hänga upp andra omgången och slänga in den tredje. Skönt att få lite rena kläder igen.
Ska även strax laga lite mat, har inte ätit lunch ännu idag, bara frukost, så jag är ganska hungrig just nu.
Så det är vad jag ska göra nu.

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback