Det har inte hänt mig på minst 6 år

2010-03-05 @ 11:13:44
För en timme sen när jag vakna hände det mig något som inte hänt typ NEVER. Det första jag gjorde när jag steg var att ta några tabletter som ska sätta igång på ämnesomsättningen, chiliburn heter de tror jag. Det var ett tag sen jag tog dem, men jag hade tagit de i 3 dagar nu. Men idag satte de nog verkligen fart på magen. Jag stod vid spisen och lagade frukost, det gamla vanliga, havregrynsgröt. Sedan känner jag att det stramar i magen och precis när gröten är klar kunde jag inte klara mig längre. Jag fick springa in på toa och spy. Ursch! DET har inte hänt mig på minst 6 år att jag har spytt. Jag minns det inte ens. Jag är inte den person som blir sjuk eller så heller.

Det berodde nog på tabletterna. Det blev nog en för stark dos.
Jag skulle egentligen möta Anna i stan vid 12-tiden, men jag kanske får skippa det. Jag ska även till jobbet vid 3. Det ska inte vara några problem, jag mår ju bra nu. Jag tror det bara var på grund av tabletterna och just vid det tillfället så allt borde vara lugnt. Men jag får vänta en timme eller så innan jag bestämmer mig ordentligt. Som det ser ut nu är det inga problem.

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback