Like a satellite

2010-06-02 @ 11:43:09
Snart dags för skolan igen, har inte varit där på hela veckan. Men nu är det tid för betygsuldelning och det ska väl inte bli sådan stor grej eftersom jag redan vet vad jag kommer få.

Nu fixar jag med en ny skiva som jag ska ha i bilen. Har spelat sönder alla andra jag har (inte bokstavligen), men vill ha något annat att lyssna på. Väldigt avslappnande med lite musik i bilen. SOFT!

Jag kan speciellt inte sluta höra på Tysklands bidrag från ESC, jag har faktiskt fastnat för den rejält! Har snart redan lyssnat sönder den. Har 4 favoriter från ESC 2010 - Jon Lilygreen, Safura, Tom Dice och Lena dåra. Grymt!

Ska äta lite nu innan jag kilar till skolan.
Bye

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback