Välkommen välkommen

2010-01-17 @ 17:05:37
Gårkvällen var riktigt mysig och blev ganska lyckad faktiskt. Men varje gång vi pratar så kommer vi alltid in på samma ämne. Vi skrämmer upp oss själva då vi pratar om spöken och vad andra har sagt vad som har hänt. Jag fick en sovkompis eftersom det inte var så kul för henne att åka hem själv i mörkret när vi sitter och pratar om spöken. Det var kul, för jag har känt att vi glidit ifrån varann. Så det var rätt mysigt att hon sov över.

Jag bjöd först på en liten välkomstdrink (alkoholfri)
Innehåll:
Kaktus/limejuice
Havtornsjuice
Sprite
Krossad is

Sedan till huvudrätt blev det potatisgratäng och fläskfilé i grönpepparsås, samt grönsaker och läsk.

Till efter blev det hallonpaj med smält choklad ovan. Det var en god paj om jag får säga det själv.

Det blev mycket prat under kvällen och sånt är alltid kul. Men att byta samtalsämnen behöver vi göra.

Lite bilder från kvällen

























Kommentarer
Postat av: elin

Kikade just in i din blogg. Mysigt ni verkar ha det! Grattis till jobbet! Vart har du börjat jobba?/Elin

2010-01-17 @ 22:45:53

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback