That's enough

2010-01-07 @ 13:24:45
Jag tycker det kan räcka med snö nu. När det är på väg att försvinna så har man oturen att det kommer mer. Men vinterperioden är ju dock ännu inte slut. Vi har ju faktiskt hela januari och februari kvar. Det är bara att hålla ut!
Jaha, nu blev flingorna större också. Typiskt!

Disciplinen idag har inte varit så bra. Jag har ännu ganska mycket kvar att skriva på uppsatsen, vilken ska lämnas in imorgon. Så den blir min första prioritet resten av dagen. Jag kan nästan tippa på att det kommer bli hela kvällen också om jag känner det rätt. Hmm, mja, det var dock inget nytt.
Jaha, nu hittar jag inte en bok som jag behöver. Typiskt!


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback