Sovmorgon är skööönt

2010-01-18 @ 10:55:39
Idag blev det inget jobb nu på förmiddagen. Jag skulle egentligen ha jobbat mellan 9 och 12, men istället får jag jobba på onsdag kväll mellan 15.30 (16.00) till 21. Sedan blir det på måndag kväll nästa vecka samma tid. Det ska bli kul. Jag vet ännu inte vad jag tjänar i timmen, det får jag väl veta när chefen kommer tillbaka. Hoppas det är bra!! Haha.

Jag börjar kvart i ett idag istället för 9, eller vad man ska säga, så jag sov till 10 idag istället. Toppen! Skolan börjar kvart i ett och då är det matte som gäller till halv 4.

Sen så efter så ska jag ner på stan och byta det fina nattlinnet jag fick av tjejerna i lördags. Den var lite stor så jag hoppas på att det finns en mindre storlek för jag blev verkligen kär i det där linnet. Underbart!

Nu ska jag plocka iordning lite här hemma innan jag ska kila ner till bussen.


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback