One time at band camp....

2010-01-02 @ 21:42:42
Tjena
Har haft många funderingar de senaste dagarna. Oroligheter dessutom. Jag måste skriva en uppsats till fredag då skolan börjar igen, och jag har inte börjat med den än. Jag och min dåliga disciplin. Jag måste bli bättre. Det är nog ett av mina nyårslöften....Får FÖRSÖKA ta tag i det imorn.

Nu tar jag det lugnt framför tv:n. Åt precis två rostade mackor med skagenröra. Mums! Ser dessutom på American Pie. Den är dock snart slut. Kan inte låta bli att skratta åt den. Haha! =) (shitbreak)..Och michelle är ju cool...haha: one time at band camp...bla bla!

Nä, nu ska jag ta och se slutet på den


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback