.....Ingen fantasi på rubrik.....

2010-01-20 @ 23:05:32
Jobbet gick bra ikväll. Jag är mycket nöjd med det jag har jag gjort och det verkar som om jag lyckats rätt bra ändå. Jag kan inte säga att jag är perfekt, men det rullar på. Jag blev lite skrämd när jag fick veta att sista introkvällen är på måndag och sen efter det om jag ska jobba kväll, så måste jag jobba själv och stänga. Det känns riktigt läskigt. Så redo är jag inte! Men söndag om två veckor ska jag stänga själv och jobba i två och en halv timme själv. Jag har två dagar till som jag inte kommer jobba själv och det känns bättre. Men tänk, fy, jag vill inte misslyckas om jag skulle vara själv. Jag ska vara positiv. Det är ju spännande men lite läskigt för jag är inte mogen riktigt än.

Skolan gick bra idag också. Nu har vi börjat med matte D och det känns också rätt bra faktiskt. Det kommer förmodligen bli tufft, men jag är tuff. Mycket tuffare än förut, tror jag. Mycket har hänt på senare tid, både positiva och negativa saker. Men det ska vi ändra på. Projektarbetet gick också bra. Vi var mycket aktiva idag. Först hade vi möte med handledaren sen så försvann vi till blomsteraffären för att fixa grejer till arbetet. Sedan stack vi till Almedalsbiblioteket för att leta efter lite böcker till arbetet. REACTIVATED mitt bibliotekskort även.

Nu tar jag det lugnt framför tv:n. Ska strax gå och lägga mig för imorn är det skola igen och jag ska även upp tidigt för jag måste duscha. Det behövs! Men jag kommer frysa imorgon bitti innan jag stiger in i den. så jag kommer kasta mig in i duschen, för att lida mindre! Brr, jag föreställer mig det nu.

KALLT!

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback