ELÄNDE!

2010-01-14 @ 14:37:47
Jag är trött! Jag vill hem och bädda ner mig. Två timmars geografi är inte okej! Slutar halv 4, en dryg sista tid på dagen!
Jag har haft huvudvärk sen i söndags. Den vill inte försvinna. Och hela munnen är svullen för jag har någon infektion på grund av min visdomstand. ELÄNDE! Det hjälper inte med sömn, inte mot huvudvärken iaf. Jag tror det också beror på tanden, för jag börjar få en till nu och jag antar att den trycker undan de andra. Aj, usch! Så ont gör det! De är inge bra iaf, förstår inte vad de är till för.

Nu ska jag joina de andra vid bordet bredvid mig!

Kommentarer
Postat av: Carola

Köp corsodyl gel och borsta visdomstanden ordentligt med det så att det till och med börja blöda. Det bedövar bra och då går det över lite snabbare. (o=

2010-01-14 @ 18:52:24

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback