Blandade känslor på en och samma gång

2010-01-29 @ 01:09:39
Glad, trött, irriterad, ångest, panik!
Allt i ett.
Glad över att jag nyss såg att min första lön nyss kommit in på mitt konto. (Var strul med mitt bankkonto. Jag gav rätt kontonummer till dem. Men det fungerade inte. Jag fick ringa till Sparbanken och be om hjälp. Men de var inte säkra på vad det berodde på. De sa att de skulle pröva utan nån siffra, för det gäller olika vid olika banker. Men om inte det funkade fick de ta kontakt med dem själva.) Men nu verkar det i alla fall har fungerat. Så nu sitter jag med ett leende på läpparna och är stolt över det jag har tjänat ihop alldeles själv.

Sedan irriterad på att vissa inte förstår vad man menar och hur ska man då kunna göra rätt om man inte får rätt information?. Blää

Ångest och panik inför geografiprovet imorn. Visst låter det logiskt om det man ska kunna, men jag är ändå rädd. Jag fick panik då jag vaknade efter att ha somnat i soffan medan jag höll på att plugga geografi. Satte första stunden och läste i boken, vaknar en nästan en timme senare helt däckad med ansiktet i boken. Inte bra!
Och nu har jag läst klart allting, men det är ännu inte bra. Fortfarande panik! Och trött blev jag också. Nu orkar jag inte mer. Det får gå som det går imorn. (idag)

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback