Tid bokad

2010-12-22 @ 21:51:48
Sådär!
Nu har jag velat fram och tillbaka om jag ska till frissan och tona, samt klippa håret. Jag har bestämt mig för att bara klippa det där och så tar jag toningen själv hemma. Så mamma och jag har bunkrat upp med färg så imorgon ska vi nog tona det. Jag hoppas jag blir nöjd! Jag vill verkligen göra något med mitt hår, men jag är ändå ganska osäker för jag vill inte bli besviken om jag gör om det. Nu har jag äntligen min egen hårfärg och det känns dumt att förstöra det, men det behövs en förändring. Så vi får se imorgon hur resultatet blir, om vi då hinner göra det.

Idag har jag hunnit skriva ut hundra sidor minst från föreläsningar i mikro. Jag har inte haft någon disciplin alls med plugget. Det är inte bra!! :S
Mamma hämtade upp mig så åkte vi en stund till stan och julhandlade. Så nu har vi väl allt till julen, förhoppningsvis...

Jag har städat övervåningen och bäddat för kusinerna som kommer inatt med båten. Det ska bli hyggeligt att få träffa dem igen. Så nu kan jag ta det lite lugnt för jag är klar med allt som behövs göras! Sköönt!

Käka lite godis som man köpte i godisaffären idag?

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback