Kvällspromenad

2009-05-07 @ 21:18:17
Kom precis in från en promenad. Det var jätteskönt. Varken varmt eller kallt. Precis lagom. Jag trodde att jag skulle bli piggare efter en promenad men jag tror det visar sig det motsatta. Känner mig faktiskt tröttare. Kanske det är för att man slappnar av på ett annat sätt? Jag vet inte. Men promenaden ångrar jag inte. Såg till och med lite av solnedgången. Himlen var en aning rosa i olika nyanser av skenet. Luften kändes renare.

Ännu har jag inte tänkt lägga mig. Måste packa en liten kläder inför imorgon kväll, då Josefina bjuder på mat hos sig. Vi har tänkt fira henns 18-årsdag. Är det någon som har ett förslag på vad man kan köpa i present? Jag har slut på idéer!
 

Some say that
I say this
Take or leave it

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback