Molnen är inte arga längre!

2009-07-08 @ 19:08:20
Nu åskar det inte mer. Men GUD vad det mullra förut. EKO EKO!!! Och en tuffing som mig är aldrig rädd!!...? Nja, oftast iaf. Vågar man gå på promenad nere på stranden då det mullrar och också medan blixtar slår ned i havet, då är man väl ganska tuff, eller? Men så tuff att jag skulle våga bada medan blixtar slår ned, nja, det kan jag säga att jag inte skulle göra. Då är man nog inte så smart. Det är ju bra att föräldrar låter sina barn bada medan det blixtar också? Eller vad säger ni?  Vågar ni bada i havet medan det blixtar!?

Nu blir det lite matlagning som gäller.
Jag har dock inte bestämt mig vad det blir. Jag har ingen fantasi när det gäller mat. Det brukar oftast bli makaroner och köttbullar. Men till och med det är för jobbigt att göra ikväll. Nej, något enklare tack! Förslag!!!???

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Åh tack snälla vad söt du är! Blir superglad!

Hoppas du kommer komma tillbaka? :)



Massa kramar!

2009-07-08 @ 19:20:33
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback