Kan det blir värre?

2009-07-29 @ 11:19:00
Gud, har nån kört över mig med en lastbil eller?
Tror inte man kan känna sig mer risig än vad jag gör. Att gå och lägga sig klockan halv 4, kan ha gett sin inverkan lite grann på detta. Men jag har ju sovit till nu, så sömn har jag ändå erhållat.
Det är mest ryggen och nacken som påverkar mitt handikapp för tillfället. Nacken är helt uppsvullen och man skulle kunna tro jag var Ringaren i Notre Dame. Jag upplever det som att jag minsann är puckelryggad. Snart kommer jag säkert gå snett och krokigt, behöver nog käpp snart? 

På köpet har jag nog åkt på en förkylning också.
- Nyser var 5:e minut.
- Måste gå o snyta mig var 6:e minut.
- (Halsen är också svullen)

Aaahhh, vill somna om och vakna hel igen! Läk mig!


Ha en bra dag!!! ^^

Kommentarer
Postat av: Lollo

hoppas du känner dig mindre risig nu!



Jag bloggar på ny adress nu: www.modeflickan.se/Confessionsbyme



kika in =)

2009-07-29 @ 11:36:50
URL: http://www.modeflickan.se/Confessionsbyme

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback