Hemmet blir till HOTELL om en timme

2009-07-10 @ 23:35:48

Japp, så kan man nästan tolka det som i alla fall. Mina kusiner kommer då och de bosätter sig här hos oss under deras vistelse. Då kommer jag att slåss om tv:n med min kusin.....SOM ÄR 7 ÅR!!!!!! Han vet varje gång att när han kommer hit så får han se på tv, på de kanaler som de inte har uppe hos sig. Och varje gång jag vill låna tv:n, å så sur han blir då. Då sitter han och tjurar i ett hörn. Han är ju ganska rolig också.
För när jag säger att jag tänker ta tv:n, så säger han: 'Meh, jag har ju inte fått sett nånting jö. Vad orättvist! ' (Jo, tjenna säger jag.....ni kan inte ens räkna ihop hans tv-timmar på era händer)
Jag kan inte låta bli att garva när han säger det till mig. Han försöker alltid spela så oskyldig. Men men, jag älskar honom ändå! Det är ändå alltid mig som han saknar mest när han inte är här (men jag tror det är bara något han säger för att flörta in sig hos mig, så han kan få tv:n för sig själv...tror inte ni också det???)

Nej, jag ska nog se lite mer film nu! Jag har inte ens sett färdigt ena filmen än.
Det har kommit upp lite annat. Var tvungen att bädda gästsängarna, vilka är 4 stycken. JOBBIGT! Men nu ska jag kasta mig ner i soffan och fortsätta se King Arthur


Kommentarer
Postat av: Katie

Oj, nu har du gjort om här! Jättefint! :D



Nja, jag har bara varit på Gotland två gånger, men det är så himla vackert :D

Nej, att flytta hemifrån är nog ingenting att känna sig skrämd över. I början känns det tomt, men man vänjer sig och det är skönt då det inte finns några måsten :D



Oj vad roligt med besök, fastän du kanske får kriga om TVn :P

2009-07-10 @ 23:44:29
URL: http://katie.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback