Härligt med jordgubbstårta

2009-07-03 @ 20:29:20
Idag är det pappa födelsedag. GRATTIS ! Så ikväll blev det jordgubbstårta att bjuda på. Mycket gott!
Dock så jobbade han hela dagen, så lite folk fick komma mot kvällen istället.

Jag har inte gjort mycket idag. Det har vart meningen att jag skulle ta hand om grannens katt och växter denna helg, och nu är det massa andra ungdomar som bor i huset. Det är en kille som lånar huset. Jag har dock inte pratat med honom om hur det blir om jag ska ta hand om nått eller vad. Jag fick hugga tag i några grabbar o fråga dem vart han var som lånade huset. Han jobbade, så då kunde jag inte prata med honom. Jag har verkligen ingen aning vad som händer och hur. Jag får vänta och se helt enkelt.

Imorn iaf kommer Anna hit. Vi tänkte att vi skulle kila ner på stranden imorgon förmiddag och sedan åka till stan på eftermiddagen. Därefter blir det övernattning hos mig, i denna stek heta värmen. Usch! Vi kommer dö i sömnen.

Nu måste jag hoppa i duschen. Pappa har äntligen bytt lampan i duschen, så nu kan man se när man duschar. Jag fick stå i mörkret o duscha häromdagen. Haha, kul.


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback