Göra om bloggen??

2009-07-08 @ 13:50:09
Just nu funderar jag och donar med att göra lite nytt här på bloggen. Nu har jag haft den så här ett tag, men förändringar är nödvändiga lite då och då. Nu är det rätta tillfället att göra det tycker jag. Jag kommer förmodligen att hålla på ett litet tag och kanske komma med förslag och jag hoppas att ni kanske kan hjälpa mig så småningom! Vill ni hjälpa mig!? Ni får gärna komma med förslag. Jag är inte så duktig på allt det här med att ändra. På den fronten kan ni få hjälpa mig också??? Jag ska göra mitt bästa!

Kommentarer
Postat av: elin

sv: ja, minst sagt! jäkligt rolig är den :D

2009-07-08 @ 14:11:09
URL: http://elinbjorkanders.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback