Ändring på look

2009-07-07 @ 00:21:15
Det var ju en ganska tråkig dag idag till att börja med, men mot eftermiddagen började det ljusna. Fast med det menar jag inte att vädret blev bättre, men på ett sätt gör det det, för att det spöregnade inte då lika mycket när jag stack iväg.

Då jag stack hemifrån blev det mycket roligare. Jag blev hembjuden till Micko i Hejde. Hon bjöd på kladdkaka, mums! Eftersom vi inte setts på ett tag var det ganska mysigt att få prata av sig lite. Mycket snuskiga saker dessutom, haha! Men mer ska vi nog inte gå in på. TOP SECRET! VIP:s ONLY!!!

Haha, jag fick även se deras grisar. Jisses vad stora en del var! Yeee! Sen fanns de små söta kultingarna! kurri kurri burri!


Eftersom man stack iväg en stund, så var man tvungen att sätta på sig lite varmare kläder. Bytte från kortbyxor till jeans, sedan ett linne till en T-shirt. Hade också en kofta över detta! Ingen värme var det direkt ute naj. Brrrr!

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback