After Beach at 4.PM

2009-07-30 @ 19:07:28
Hejsan
Allt bra med er?
Jag tänkte skriva innan jag stack ner till Tofta Beach Club, men jag hann inte. Tiden bara sprang iväg. Så därför skriver jag nu.

Blev tillfrågad vid 2-tiden av Tessa och Frida att följa med och vi skulle träffas runt 4. Shit, tänkte jag. (Jag sa ju självklart ja, dah!) Men jag skulle också springa idag och vem visste hur lång tid det skulle ta nere på stranden, för jag ska även träffa Anna sen och se Jennie o Lasse på Toftagården jö, så jag var inte säker på om jag skulle hinna springa o så efter After Beachen. Så därför stack jag hemifrån kvart i 3, var ute o sprang, trodde jag skulle dö!! Det var så jäkla varmt, 23 grader! Aaa, visst det blåste lite, men inte tillräckligt för att inte få andnöd. Jag kämpade mig dock igenom hela rundan. Gud så jobbigt det var! Kom tillbaka hem kvart över 3, stretchade, drack vatten....Vid halv 4 hoppade jag snabbt in i duschen (skulle träffa girlsen vid 4, *stress stress*) tog kanske 10 minuter...Sprang upp på rummet, klädde på mig, satt upp håret i en boll...lite smink hit och dit....Japp, så var jag klar! 15.55 gick jag hemifrån. Jag praktiskt taget sprang ner för jag ville inte låta dem vänta....
Aaa, kom dit, de stod o vänta. Sedan beställde vi mat på the Club. Jag var inte säker på om jag skulle ta ngt, för det kändes inte så längesen då jag åt lunch. Jaja, men jag var så sugen och tog en nachostallrik och en isvatten. Jättegott! Mätt blev jag också, fick lämna lite dock!  Efteråt vandra vi till Bysen (dyr livsmedelsaffär) köpte tv-tidningen åt mamma. Aa, that's it! Sen gick vi skilda vägar. Jag gick hem, de cyklade hem. Tog även lite bilder, några på SPRAY som spelade och på mig på vägen hem (ego)


The outfit: jeanslegging Vero Moda, lite oversize tröja Gina.


Bandet SPRAY


Lite allsång!


En i bandet sprang ut i publiken och sjöng! Hoppade upp på tak o en massa! Duktigt^^


Frida o Teresia (drinking Champagne)
(Vi kan väl säga att vi fira sommaren lite och Frida som fick körkort för ngn vecka sedan)


Champagne


För min del blev det bara en isvatten


Nachos




*Ego*


That's what I had to offer

Kommentarer
Postat av: PhotoByTherese

Hej! Hur mår du idag då? :)

2009-07-30 @ 19:43:04
URL: http://photobytherese.blogg.se/
Postat av: nadja

nachos.. mhm.. MER LÄSKANDE! -.-

2009-07-30 @ 22:17:18
URL: http://nadjafeili.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback