Vill inte sluta springa

2009-01-18 @ 16:21:56
Kom hem för lite mer än en timma sen. Ganska trött just nu. Var hos Anna inatt. Det var jättetrevligt. Jag kom väl dit vid halv 5 ungefär. Då gick vi in på Konsum och handlade mat för kvällen. Tacos var alternativet. Det blev jättegott! Sedan gick vi till Pressbyrån med hennes lillebror och hans kompis för att hyra film. Vi tog "The Mist" och dem tog någon annan. Vi satte igång filmen vid 9 tiden kanske. För vi hade lite problem med att få igång den, så istället fick pojkarna se filmen med oss för det enda stället vi kunde se på var i tv-rummet. "The Mist" skulle vara en rysare, men den var inte ett dugg läskig. Så jag vet inte om jag skulle kalla den för rysare, för det var långt ifrån. Men den var ju helt sjuk, jag trodde den skulle vara bättre, men ärligt så blev jag riktigt besviken på den. SJUUUUKT!!!

Vi gick o la oss vid halv 1, för vi satt och såg Shrek efter "The Mist", men efter 50 minuter, så höll jag bokstavligen på att somna. Vi bestämde oss för att gå o lägga oss. Men vi prata lite innan vi somna, det var mysigt! =)

Nu har jag fixat lite, svarat på några mail, ätit lite mat....Pysslat på rummet, som där ser ut som en bomb slagit ned. Men orkar inte städa just nu, det får vänta ett tag till.  Ska snart plugga lite, läsa lite i ett öga rött och så ska jag läsa teori. Det hann jag inte med igår, för min morbror kom förbi och gratta mig i efterskott, så jag fick sitta och vara sällskaplig tills mamma o pappa kom hem från stan och byta av mig. För att jag skulle ju iväg. Så det blev ingen teori...NU E DET STRESS STRESS!!
c ya latea!
Tjinga ling ling

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback